logo-3d2
אודי אביצור

אודי אביצור

דף הבית / בלוג / הכנת סרטון הדמיה ללא מוצר

הכנת סרטון הדמיה ללא מוצר

  • יש לכם רעיון למוצר חדשני?
  • מעוניינים לגייס כסף לפיתוח המוצר?
  • צריכים שירותי הדמיית מוצר?

בין אם מדובר ברעיון טוב שעלה לכם לראש ואתם מעוניינים להתקדם איתו צעד אחר צעד, ובין אם יש לכם מוצר מוגמר ואתם רוצים לשווק אותו, בעזרת הדמיית מוצר תוכלו לחסוך זמן, כסף וביתר קלות להגשים את החלום שלכם למציאות. הדמיית מוצר 360 מעלות

הדמיית מוצר – חסכון משמעותי בהוצאות על אבטיפוס

שניים מהשלבים הראשונים בדרך למוצר חדש הם פיתוח אבטיפוס ועיצוב. הפיתוח עצמו הוא תהליך ארוך ויקר מאד.

הגרסאות הראשונות של הרעיון שלכם נועדו ללמידת ושיפור המוצר, כמו גם למשיכת משקיעים שירצו לדעת מדוע ועל מה הם נותנים את כספם.

רוב היזמים נופלים המון בשלבים הראשונים עקב בעיות תקציב בעיקר. נדרש להשקיע לא מעט כסף, אפילו כשמדובר רק באבטיפוס ראשוני להוכחת היתכנות התהליך.

כדי להגיע מוכנים לתהליך הפיתוח ולשכנע את המשקיעים לצעוד אתכם בדרך, עוד לפני שיש מוצר כלשהו, כדאי לשקול שילוב של שירותי הדמיית מוצר.

כיום, הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכם ליצור הדמיות תל מימד של המוצר שאתם רוצים לפתח עוד לפני שהמוצר מוכן ומוכח.

תוכלו לחסוך כסף רב ולקבל את סרטון ההדמייה של המוצר שלכם עם כל הפרטים הדרושים, בכדי להציגו ללקוח פוטנציאלי או למשקיע.

למה דווקא הדמיות תלת מימד?

בבירת הסטארטאפ העולמית (קרי: ישראל), כל אחד יכול להיות ממציא, ורבים מאיתנו חולמים על סטארטאפ מוצלח או על רעיון שאף אחד לא חשב עליו קודם.

מכאן והלאה, כדי שהדברים באמת יתקדמו, עלינו להתחיל לצעוד בשביל בו צעדו כבר רבים לפנינו.

פיתוח מוצר, גיוס משקיעים, קידום המוצר, קבלת תקנים וכו' וכו'. כל אלו דורשים את הזמן שלנו וכמו כן גם כסף שלפחות בהתחלה, לא תמיד יש לנו.

הדמיות תלת מימד מאפשרות לכם לחסוך זמן יקר וכסף בשלבים של פיתוח המוצר והצגתו למשקיעים פוטנציאלים, אשר יוכלו ליהנות מתצוגת תכלית של מוצר מוגמר ומלוטש היטב.

היכולת לעצב את הרעיון שלכם על פרטיו הקטנים והמדויקים ביותר, ולגייס עבורו כסף על ידי הנגשה אינטרקטיבית ואסתטית לקהל משקיעים, הופכת את השימוש בהדמיות תל מימד לנפוצות יותר ויותר, חסכוניות ויעילות.

האם הדמיית מוצר מתאימה לצרכי שיווק למוצר קיים

עד כה התמקדנו בעיקר בסטארטאפיסטים כקהל יעד עיקרי לסרטוני הדמיה למוצרים. אבל כל חברה שמשיקה מוצר ומעוניינת לשווק אותו יכולה להשתמש בהדמיות תלת מימד מתקדמות וליצור סרטון שיווקי סופר אטרקטיבי למוצר שלהם.

בעולם שבו אנחנו נחשפים רבות לתוכן אשר מגיע אלינו דרך מסכי הסמארטפונים והמחשב, הדמיית המוצר תשפר פלאים את יכולות השיווק שלכם.

תוכלו להגיע לאלפי ועשרות אלפי גולשים על ידי הפצת הסרטון ברשתות החברתיות וברשת האינטרנט, ולהפוך רבים מהם ללקוחות שלכם.

יתרונות הדמיית מוצר לתהליך הפיתוח עצמו

כפי שציינו קודם, תהליך פיתוח מוצר הוא תהליך ארוך ויקר. הוא מתחיל כמעט תמיד מחלום של ייזם וממשיך דרך נבכי עבודת הפיתוח הארוכה והממושכת שלפעמים מוכיחה היתכנות חלקית בלבד של הרעיון המקורי.

הדמיית תלת מימד יכולה לעזור משמעותית בתהליך הפיתוח. בעזרת ההדמיה תדעו לפתח את המוצר שלכם באופן מדויק ביותר, ותוכלו כך לחסוך בעלויות הפיתוח.

ככל שתשקיעו יותר בהדמיה, תמנעו מעצמכם פיתוחים של אבות טיפוס יקרים ומיותרים.

כשהעולם הופך ונהיה יותר ויותר ממוחשב, גם את הרעיונות הטובים שלנו כדאי שנעלה קודם כל על המחשב וננצל את כל האפשרויות שהוא מציע לנו, לפני שיהפוך הרעיון לחלק בלתי נפרד מהמציאות.

טכנולוגיה שתעשה טוב למוצר שלכם

הדמיות תלת מימד תופסות היום נתח רחב מאוד בפיתוח ופרסום מוצרים של חברות ואנשים פרטיים. מספר תחומים כבר לא יודעים איך זה בלי להשתמש בהדמיות:

  • חברות נדל"ן, שנעזרות בהדמיות תלת מימד
  • מעצבים שמתשמשים בהדמיות לצורך עיצוב פנים של משרדים ובתים פרטיים
  • בניית מדריכי שימוש אינטראקטיביים במוצרים שונים
  • מטרות אמנותיות – פיסול, מונומנטים ועוד
  • פיתוח מוצרים של יזמים פרטיים
  • שרטוטים בתלת מימד
  • סימולציות תלת מימד אינטראקטיביות

כיום ניתן לעצב כמעט כל דבר בעזרת המחשב ועם יכולות בלתי מוגבלות. כל זאת בעזרת טכנולוגיה גבוהה אשר לא גורעת מאיכות ונראות המוצר, אלא משפרת אותו ואת הפוטנציאל שלו.

בהדמיות תלת מימד ניתן לרדת אל הפרטים הקטנים ביותר. את התנועות והפעולות העדינות של המוצר שלכם אפשר לעצב, לתקן ולשדרג עוד בשלב העיצוב במחשב, ובכך להבטיח חיסכון בעלויות הפיתוח והייצור.

מגדילים משמעותית את סיכויי ההצלחה

כיום השימוש בהדמיות תלת מימד הוא דבר הכרחי לעיצוב מוצר, ויחד עם זאת יכול להיות נרחב ויעיל יותר.

הנגשת המוצר שלכם למשקיעים על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, אשר מאפשרות לעצב לא רק את המוצר עצמו, אלא גם את הסביבה המושלמת בשבילו, יכולה להזניק את הרעיון שלכם קדימה.

מבחינה כלכלית, לוגיסטית ושיווקית, היכולת לשדרג ולקדם את המוצר שלכם תשתפר פלאים, עוד לפני שבכלל התחלתם לייצר אותו.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
logo-3d2