logo-3d2
אודי אביצור

אודי אביצור

דף הבית / בלוג / הדמיות אינטראקטיביות – חיים את המוצר

הדמיות אינטראקטיביות – חיים את המוצר

  • מעוניין ביצירת מדריך אינטראקטיבי?
  • מחפש כלי מצוין לגיוס משקיע לרעיון שלך?
  • הדמייה אינטראקטיבית למוצר או רעיון?

כיום כאשר אנו צופים בסרטוני תלת מימד, אנו מרגישים ממש חלק מהסרטון. אז דמיינו לכם שאתם גם יכולים בלחיצת כפתור לשנות ולהשפיע על הסרטון המוצג בפניכם.

נשמע מטורף אבל זה קיים. הדמיית מוצר אינטראקטיבית קיימת כיום בהרבה מאוד סרטוני מוצר תדמיתיים שחברות יוצרות לעצמן, במדריכי הרכבה למוצרים מסובכים ועוד.

ניתן להתחבר ולהשפיע על סימולציה אינטראקטיבית למוצרים גם דרך אפליקציות המותקנות על הטלפון, דרך האינטרנט הביתי או מחשב בבית המלאכה. אז מי אמר שהשמיים הם הגבול?

מהי הדמיית מוצר אינטראקטיבית

הדמיית מוצר אינטראקטיבית היא חלק ממערך שלם של סרטוני הדמייה בתלת מימד הנפוצים היום בשוק הסטרטאפים, חברות המוצרים ולקוחות שמעוניינים להחיות מוצר להצגה.

כל חברה או יזם אשר יש לו רעיון על הנייר או מוצר שכבר התחיל פיתוח, מחפש אחר לקוחות פוטנציאליים לקניית המוצר או לחילופין מחפש משקיעים.

כך שאם גם אתה תבחר להשקיע בסרטון מהסוג הזה תהייה בטוח כי זה ישתלם לך. הדמיות אינטראקטיביות בתוך סרטוני הדמיית המוצר הן חלק חשוב ונכבד הגורם לצופה להרגיש חלק מהסצינה בה הוא צופה.

סימולציה אינטראקטיבית למוצרים – איך זה עובד

סימולציה אינטראקטיבית למוצרים מאפשרת לצופה להיות אקטיבי תוך כדי הצפייה בסרטון. ישנן מספר אופציות של הדמיות מוצר אינטראקטיביות:

  • הדמיה של 360 מעלות – מה שאומר שהצופה בסרטון יכול לסובב את המוצר בו הוא צופה שלוש מאות שישים מעלות ולחזות בו מכל כיוון אפשרי.
  • הימצאות בחלל היקפי – אופציה נוספת בהדמיות אינטראקטיביות היא הדמיה של הימצאות בחלל שלוש מאות שישים מעלות. נפוץ יותר בתחום המציאות המדומה. כך ניתן לראות את כל הכיוונים למשל של מבנה אדריכלי כלשהו.
  • מדריך הרכבה ופירוק למוצר – המשתמש יכול לצפות בכל שלב ושלב של תהליך ההרכבה, לחזור אחורה או לעבור קדימה ובעצם לשלוט על הסימולציה באופן מלא.

האם גם אתה צריך הדמיות אינטראקטיביות?

היום אפשר לומר כי אנו עובדים עם כל הלקוחות בשוק. יש איתנו חברות גדולות ומוכרות מתחומי הרפואה ותחום הביטחון אשר משתמשים בהדמיות מוצר אינטראקטיביות. בזכות הדמיות אינטראקטיביות אנו לומדים שטעויות הרכבה ופירוק של מוצרים מסובכים צומצמו לכדי לא כלום! זמן העבודה על הרכבת המוצר נחתך בעשרות אחוזים. זה הוא יתרון משמעותי מאד לשימוש בהדמיה.

בנוסף לחברות קיימות, אנו עובדים עם חברות סטארטאפ ולקוחות פרטיים מתחומים שונים שלעיתים כל מה שיש להם הוא רק רעיון על הנייר ובעזרת הדמיות אינטראקטיביות הם מצליחים לדמות את פעולת המוצר ולגייס משקיעים. כל תחום שתרצה לקדם אצלנו יפיק את המירב בזכות סימולציה אינטראקטיבית למוצרים ויעזור לך בשיווק שלך.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
logo-3d2