אודי אביצור

אודי אביצור

דף הבית / בלוג / סרטון תדמית למוצר – כלי שיווק חזק

סרטון תדמית למוצר – כלי שיווק חזק

עם כניסת האינטרנט לחיים שלנו, עולם השיווק השתנה לחלוטין. יותר ויותר חברות ועסקים נכנסים לשווק בתוך ים ענק של מידע ומסרים שיווקיים, ומשקיעים כסף רב ומשאבים בכדי להגיע לקהל היעד שלהם.

הגולשים נחשפים למיליוני מסרים שיווקיים ביום והמשווקים נאלצים להפוך יצירתיים יותר בכל פעם. העסק שלך צריך להתבלט מעל כולם בתוך התחרות.

סרטי תדמית למוצר הפכו פופולאריים מאד לשיווק ברשת. הנה לך מאמר קצר מדוע אתה חייב סרטון תדמית למוצר או לעסק שלך.

צפה בהדמייה סובבת 360 מעלות למוצר עבור חברת Cellebrite:

סרטון תדמית למוצר כלי מעולה לקדם את אתר העסק

גוגל היא פלטפורמה ענקית. מאות אלפי אתרים מוקמים בכל חודש. למערכת יש גוגל יש כמה דרכים לדרג אתרים בתוצאות החיפוש.

בין המובילים נמצאים תוכן רלוונטי, קישורים חיצוניים איכותיים המצביעים על האתר ובנוסף פרמטר חשוב מאד – זמן השהייה באתר.

זמן שהייה מהווה מבחינת גוגל אישור שהאתר שלך מעניין גולשים. סרטון תדמית שנמצא באתר (דף הבית זה מקום אידאלי לכך) מגדיל משמעותית את זמן השהייה של גושלים באתר.

מהרגע בו נוחת הגולש באתר הוא נחשף לסרטון מרהיב ביותר שמראה לו בדיוק לאן הגיע. תוך רגע הגולש מבין איפה הוא נמצא, ומה המוצר/השירות של האתר הנוכחי.

בעידן הנוכחי גולשים הם עצלנים. אז עם כל הכוח האדיר שיש לתוכן, לכמה דקות של סרטון תדמית יש השפעה ענקית על תודעתו של הגולש.

​סרטי תדמית למוצר מעבירים את המסר בחדות

כאמור, תוכן הוא כלי שיווקי נפוץ מאד. ידוע שכדי שהאתר יקבל יותר חשיפה ודירוג גבוה צריך להכניס אליו תוכן רלוונטי איכותי ובכמות יפה.

החיסרון של תוכן הוא שגולשים צריכים לשבת לקרוא אותו. נדרש מהגולש גם זמן קריאה וגם זמן עניין. כמות המסרים שאפשר להעביר לגולש בתוכן כתוב מוגבלת.

לעומת זאת, לסרטון תדמית יש כוח אדיר בהעברת מסרים. השימוש בטכנולוגיות חדשות ליצירת גרפיקות מרהיבות ומדויקות מאפשרות לתת למוצר חיים ולהדגים את דרך הפעולה שלו באופן מלא ואחד לאחד כמו במציאות.

לכן בסרטון תדמית כזה אפשר להעביר מסרים מהר, בחדות ובדרך יצירתית ביותר. בזכות סרטונים כאלו, הופכים גולשים ללקוחות!

סרטון תדמית – שימושים נוספים

מעבר לנאמר עד כה, לסרטון תדמית למוצר או לשירות יש עוד כמה שימושים:

  • הדמיות לסטארטאפים – הצגת מוצר או רעיון כמצגת עסקית
  • שימוש בסרטון לשיווק בתערוכות – הקרנת הסרטון על גבי מסכים של דוכן החברה
  • בניית מותג

השקעה נבונה לטווח הארוך

סרטון תדמית הוא השקעה. השקעה של זמן ושל כסף. ההבדל בין סרטון תדמית לכלי שיווק אחרים הוא ההשקעה לטווח הארוך.

כעסק בהקמה או כחברה חזקה קיימת, חייבים לקחת בחשבון שנתח מתקציב השיווק יושקע בסרטון תדמית למוצר או לעסק.

כשעולם השיווק כל כך תחרותי, חשוב להשתמש ביצירתיות כדי להתבלט. העברת המסר בסרטון תדמית בצורה ממוקדת וברורה מגדילה משמעותית את הסיכויים לנצח בתחרות, ובאופן טבעי מגדילה את יחס ההכנסה מהעסק.

קח את העסק שלך קדימה. צא לדרך עם סרטון תדמית איכותי וטוב למוצר שלך.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp